................ ............. Good Ole Country Music, Hillbilly, Western Swing, Rockabilly, Rock'n Roll, Blues...


jeudi 27 juillet 2017

Old Cowboy Song



01 - Alisa (harm. vcls. Grandpa Jones & Ramona) - The Banks Of The Ohio
02 - Anita Carter - Mama Don't Cry At My Wedding
03 - Arny Egeland - Rosetta Knows
04 - Betty Amos - Won't Your Leaving Wait Til' The Morning
05 - Bibbi & Snif - Old Cowboy Song
06 - Bonnie Lou - Tennessee Wig Walk
07 - Candee Land - One More Time
08 - Dawn Sears - Half As Much
09 - Gina Jeffreys - I Don't Want Tonight To Be Over
10 - Goldie Hill - When My Blue Moon Turns To Gold Again
11 - Heidi Hauge - Mot Ingenting (1st version)
12 - Helen Cornelius - He Thinks Hearts Were Made To Break
13 - Helen Dixon - I'll Believe No One But You
14 - The Hulsey Sisters - Because I Know
15 - Kristin Aaleborg - Lucky Me
16 - LaWanda Lindsey - What Should I Care
17 - Margie La Ferry - Ask Her Not To Call (The House Again)
18 - Martha Lou Gaches - Old Blue
19 - Ott Stephens & Trina Love - Read It And Weep
20 - René Merritt - Wink Em, Blink Em And Nod
21 - Rita & Ståle - Blue Eyes Crying In The Rain
22 - Sandra Vanreys - Prince Charming
23 - Sharon Gentry - Throw Me Away
24 - Susan Raye - Love Sure Feels Good In My Heart
25 - Weldon & Wanda Rogers - Heaven In Your Arms

Vuelta Records 2017


1 commentaire:

bets a dit…

dank je wel prachtige serie