................ ............. Good Ole Country Music, Hillbilly, Western Swing, Rockabilly, Rock'n Roll, Blues...


vendredi 17 mars 2017

Donne-Moi Une Idée



01 - J'Irais Bien
02 - Pas De Chance [Money]
03 - J'Irai Au Paradis [Three Steps to Heaven]
04 - Memphis Tennessee [Memphis]
05 - Oh Mon Cœur
06 - Doucement Mais Sûrement [Slowly But Surely]
07 - Repose Beethoven [Roll Over Beethoven]
08 - Detective Privé [Brown Eyed, Handsome Man]
09 - Tu Vas Rentrer Chez Toi
10 - Maybellene
11 - L' École Des Cœurs Brisés
12 - Donne-Moi Une Idée [School Days]

Lent by The Silver Fox


3 commentaires:

Franck Goldwasser a dit…

Merci pour le Schmoll!

Anonyme a dit…

Bonjour, Est-il possible à nouveau ?

Blogger a dit…

Quantum Binary Signals

Professional trading signals delivered to your mobile phone every day.

Start following our signals right now and profit up to 270% a day.